Jak tworzyć dobre strony www

Hermes Wynajem autokarów przewozy autokarowe w kraju i za granice
Wynajem autokarów wycieczkowych – jak zorganizować wycieczkę szkolną
Grudzień 3, 2018
Dobry Dentysta Toruń klinika stomatologii estetycznej w Toruniu
Szukamy dobrego dentysty, na co zwrócić uwagę
Styczeń 29, 2019

Jak tworzyć dobre strony www

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Dzisiejsze dni to ciągły proces rozprzestrzeniania się cywilizacji konsumpcjonizmu. Wszyscy chłoną towary, nieustannie rozglądają się za czymś nowym i łakną mieć coraz więcej. Niewiele jest argumentów na to, iż wkrótce będzie zupełnie inaczej. Kupowanie wytwornych produktów to jedno, lecz na pierwszym miejscu są jeszcze środki czystości, produkty spożywcze – słowem to, co jest nam niezbędne do życia. Gros osób sprowadza swoje życie do ciągłego zabiegania i dzięki temu, nie ma nawet czasu pójść do sklepu. Rozwiązaniem może być sklep internetowy – który może przynieść okazałe dochody.
Sklep internetowy – dlaczego i jak?

Sami znamy pewnie niemało wzorcowych osób, praktycznie w ogóle nie planujących odpoczynku. Robią zakupy w markecie raz na dwa tygodnie, by przyoszczędzić sobie bezustannego wychodzenia po nieodzowne towary. Teraz część sklepów poszła krok wyżej i świadczą takim osobom dostawę towarów pod drzwi.

Przeanalizowana już płaszczyzna dotyczy przede wszystkim osób zarobionych, tkwiących długo w gabinecie. Robi im się źle, jak muszą zrobić chociażby świąteczne zakupy. To właśnie oni skwapliwie sięgają wówczas po sklep online i hurtowo kupują upominki dla rodziny i przyjaciół. Mając to na uwadze – właśnie oni stają się naszą grupą docelową, jak zdążyliśmy się przekonać – dosyć sporą.

Poznaliśmy kluczowy cel stworzenia sklepu internetowego, toteż w tej chwili trzeba rozpatrzyć jak nasz sklep ma się prezentować. Nie możemy próbować osiągnąć niemożliwego. Jeśli sklep internetowy ma Wam zagwarantować określone zyski, wtedy wychodzimy od tzw. analizy SWOT. Rozważenie silnych i słabych stron, widoków i zagrożeń to zupełna podstawa. Odnosi się to zarówno do naszego nowopowstałego sklepu, jak również rywalizujących podmiotów. Trzeba zbadać jakie parametry produkują, i jak możemy się spośród nich wyróżnić.

Kolejna sprawa to zdefiniowanie grupy odbiorców. Wszystko zależy od naszych potrzeb. Powołany przez Ciebie sklep online może być skierowany do Konsumenta ogólnego, który znajdzie coś dla siebie wśród wielu typów produktów, lecz także przykładowo przyciągać do sklepu internetowego w głównej mierze płeć piękną, przez szeroką gamę kosmetyków do wyboru. Wszystko będzie zależeć od tego, jaki plan biznesowy przygotujecie. Uczciwie zbadajcie, czy dotarcie do Klientów z całej Polski lub za granicę jest możliwe z dostępnym budżetem. Jest taka możliwość, że będzie musieli w pierwszej fazie skupić się na nieco mniejszym terenie – np. województwie.

Pamiętajcie, że stworzenie sklepu internetowego ma bardzo wiele wspólnego z działalnością gospodarczą. Opcje w tym przypadku są dwie:

W kwestii otwierania własnej firmy, przymusowo należy zewidencjonować działalność gospodarczą – przygotować wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym lub do Ewidencji Działalności Gospodarczej, uzyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, przypilnować formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.

Jeśli otworzyłeś firmę wcześniej, musisz jedynie zmienić dane w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), poprzez dodanie zapisu o handlu w Internecie.

Następna analizowana sprawa to oferowane produkty. Gdy już namyślimy się czy będzie to coś wyspecjalizowanego, z ekskluzywnej działki, czy też produkty uniwersalne, wytwarzane na olbrzymią skalę, koncentrujemy się na odpowiednim wyborze dystrybutora. Solidność, punktualność i zaufanie, to powinna być podstawa, na jaką trzeba mieć baczenie. Rzecz jasna czynnikiem kluczowym jest również uzyskana jakość w stosunku do wygenerowanych kosztów. Nie działa tutaj reguła, że taniej znaczy lepiej i na odwrót. Załatwiłeś dystrybutora ? Zbliżamy się do momentu, kiedy wypada dopracować opisy produktów. Wielu się zastanawia – ale po co mi oryginalne opisy ?

Wkraczamy właśnie w strefę pozycjonowania. Nie zdadzą egzaminu opisy przysłane przez producentów. Gdy pragniemy w niedługim czasie zwrotów inwestycji, wówczas powinniśmy poświęcić czas na zredagowanie oryginalnych opisów – chwytliwe dla Odbiorców, ale także przygotowane zgodnie z zasadami pod SEO, żeby popularna wyszukiwarka Google traktowała te opisy jako unikalne. Jeżeli nasza treść była już wcześniej gdzie indziej – nasza wyrocznia zakwalifikuje Was negatywnie i nie osiągniemy wysokiej lokaty w rezultatach wyszukiwania. Możemy te opisy przygotować sami, ale lepiej jak zajmą się tym specjaliści od SEO.

Kiedy już to wszystko mamy – pora na zagwarantowanie konkretnych systemów płatności. Do często spotykanych możemy zaliczyć:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Bez wątpienia trzeba również dać Partnerom zapłatę za pobraniem i z góry. Kluczową sprawą jest to, żeby formy płatności były właściwie zabezpieczone– szczególnie dobrym rozwiązaniem będzie tutaj szyfrowanie. Bezpieczeństwo transakcji z pewnoscią wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – domena, hosting i program

Koncepcja jest, znacie już swoją konkurencję, mamy naszkicowany plan działania oraz odpowiednio spreparowane pod sprzedaż towary? Przejdźmy zatem do spraw związanych z zapleczem technicznym.

Wybór oprogramowania pod nasz sklep to coś, co może przesądzić o powodzeniu naszych starań. Polecamy nie robić tego na własną rękę, tylko posiłkować się wiedzą ekspertów. Czasami wystarczy nawet darmowe oprogramowanie, ale gdy realizujemy bardzo ambitny projekt lepiej przeznaczyć środki na full serwis, a nawet na indywidualne oprogramowanie.

Domena niekiedy jest zapewniana wraz z oprogramowaniem, zawsze tak to działa. Jeżeli nie dostaniemy takiego bonusu – to wtedy musimy ją wykupić. Łatwa do zapamiętania, prosta nazwa nawiązująca do oferty sklepu i taka, którą nasz Klient powtórzy później innym .

W przypadku hostingu szczególnie skupiamy się na rozmiarze i limitach związanych z transferem – hosting rzecz jasna musi być dostosowany do wielkości i zakresu działania naszego sklepu. Nie możemy się ograniczać do darmowych hostingów – przynoszą one zdecydowanie za dużo restrykcji, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Strony internetowe

Komentarze są wyłączone.